جمعه , ۱۴ آذر ۱۴۰۴
شکایت کاربران از شبکه‌های ارتباطی افزایش یافت
شکایت کاربران از شبکه‌های ارتباطی افزایش یافت

شکایت کاربران از شبکه‌های ارتباطی افزایش یافت

بر اساس گزارش رگولاتوری در تابستان ۱۴۰۴، آمار وضعیت شکایت کاربران از حوزه ارتباطات سیر صعودی داشته است.

به گزارش روا ۲۴ و به نقل از خبرگزاری مهر؛ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) به تازگی در فصلنامه آماری شاخص‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تابستان ۱۴۰۴ به بررسی تفصیلی و آماری وضعیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور پرداخته است. گزارش مذکور وضعیت شاخص‌های مختلف کیفیت شبکه‌های ثابت و پهن‌باند را از جنبه‌های مختلف به صورت فصلی مورد بررسی قرار می‌دهد.

بر اساس گزارش فصلنامه آماری شاخص‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تابستان ۱۴۰۴، شکایات حوزه سیار و ثابت در سه ماهه دوم سال جاری، به ترتیب ۱۲ هزار و ۵۹۴ و ۱۷ هزار و ۲۵۴ مورد بوده است. به عبارت دیگر، حدود ۲۱ درصد از شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵، متعلق به حوزه سیار و ۲۸ درصد باقیمانده مربوط به حوزه ثابت بوده است.

همچنین تعداد شکایات ثبت شده مشترکین پهن باند ثابت و سیار ۵۱ درصد بوده است.

شکایت کاربران از شبکه‌های ارتباطی افزایش یافت؛ اعلام پرتکرارترین شکایت

با این حال شکایات ثبت شده در خصوص شبکه‌های ارتباطی در تابستان ۱۴۰۴، نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۳، افزایش محسوسی یافته است و به طور کلی، این آمار از بهار سال ۱۴۰۴ افزایش یافته است.

شکایت کاربران از شبکه‌های ارتباطی افزایش یافت؛ اعلام پرتکرارترین شکایت

 

همچنین ببینید

درمان آسیب‌های کوچک قلبی بدون جراحی ممکن شد!

درمان آسیب‌های کوچک قلبی بدون جراحی ممکن شد!

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تیمی از محققان، بافتی را با کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 3 =